Klubbresa med Hulta-Bollebygd GK

Klubbresa med Hulta-Bollebygd GK
Cypern 25/9-2/10 2021

Åk med till Cypern, ett riktigt golfparadis!
Jag, David Kirkham, arrangerar en klubbresa till Korineum Golf & Beach Resort för er som vill spela golf & njuta av livets goda. Tanken är att umgås, spela golf & koppla av i trevligt sällskap.
Ni erbjuds 5 heldagars golf i underbart klimat! Vi bor på ett charmigt femstjärnigt hotell i fina rum mot havet. Hotellet serverar god mat med mycket frukt & grönt samt kanske ett alltför frestande dessertbord. Golfbanan ligger precis utanför dörren & är en utmanande, spännande och rolig bana. Härifrån har man storslagen utsikt över hav & berg. Helt magiskt! Hotellet har också en trevlig utomhuspool & egen badvik med restaurang där vi kan äta lunch. Endast 20 minuter med hotellets egen transfer ligger den idylliska staden Kyrenia. Här kan man strosa runt i stadens charmiga hamn, utforska affärer & restauranger.
13 750 kr per person Inkl. flyg* från Göteborg till Cypern med Turkish Airline via Istanbul t/r, logi 7 nätter i dubbelrum mot havet & större balkong, frukost- & middagspension alla dagar, transfer från/till flygplatsen samt 5 dagsgreenfee. *= flyget inkl. mat, dryck, allt bagage inkl. golfbag t/r. Enkelrumstillägg: 1700 kr
Obs! Begränsat antal platser så först till kvarn….
Anmälan sker till: OLKA Golfresor Tel:Tel: 031-805570 info@olkaresor.com