Resor

Våra golfresor är en blandning av att spela golf, träna golf, upptäcka nya golfbanor i andra länder men framför allt att ha roligt. Vi genomför resor och golfskolor till bland annat södra Europa såsom Spanien, Portugal och Cypern. Höstresor till Brittiska öarna och vinterresor till Sydafrika.

Nästa resa går till Spanien och Villaitana

Den 19-26 oktober åker vi till Villaitana i Spanien och spelar golf. Klubben har två banor, Campo Levante och Poniente Levante och vi kommer spela på båda under veckan.
Campo Levante är en utmanande bana för alla typer av golfare. Breda fairways för höghandicaparen, utmaningar för medelhandicaparen och för den duktiga spelaren krävs lite spelstrategi innan slaget.
Den andra banan vi kommer spela är Poniente. En kortare bana men lite trixigare, par 62.
I priset ingår det:
  • flyg till Alicante,
  • golfbag på flyget,
  • transfer till hotellet,
  • 7 nätter, halvpension (frukost och 6 middagar)
  • 5 heldagsgreenfee,
  • del i golfbil på Poniente och
  • träning med PGA professional Christer.
Mer information finns på länken nedan och anmälan görs på Golf Plaisir eller kontakta Christer på info@christeradelgolf.se

Hulta Bollebygd GK_Villaitana

Kontakt: