Bli medlem

Välkommen som medlem hos oss. Vi har flera olika medlemsformer- vilken passar dig? Som fullvärdig medlem har du Fritt spel på Sisjön och Åsundsholms GK. Fritt spel på World of golfs korthålsbana och övningsområden. Ett bollkort på World of Golf med 600 kronor och 20 procent på köp av bollar därefter.

Boende

Hulta-Bollebygd Golfklubb erbjuder dig ett flertal alternativ till boende när du kommer och besöker oss! Tveka inte att kontakta oss, så hjälper vi dig att hitta och med att komma till rätta! telefon 033-204340, info@hultagk.se

Vi samarbetar med ett antal hotell som du kommer att trivas på och som gör det lilla extra när det kommer golfare till staden.

Träning och akademi

På Hulta Bollebygd Golf Academy tillhandahåller vi en mängd olika kurser och privatlektioner inom spelet GOLF. Vårt produktutbud ger dig möjligheten att fördjupa din förståelse om och utveckla din förmåga inom Ditt Spel på det sätt som passar dig.

Ett fantastiskt klubbhus att mötas och umgås i.

Restaurang

Besök vår fantastiska restaurang för en matupplevelse och service i världsklass.

Klubbtävlingar

Här hittar du information om alla våra klubbtävlingar.

Medlemssidor

Här hittar du som medlem i Hulta Bollebygd Golfklubb information från vår styrelse och våra kommittéer.

Historia

Historien om Hulta Golfklubb börjar 1969 i Hindås. Tore Olbing, sedermera mångårig ordförande och numera hedersordförande i klubben. Tore  tar tillsammans med Gunnar Lagnell kontakt med en golfarkitekt Anders Amilon från Helsingborg. Denne undersöker möjligheterna att anlägga en golfbana i Hindås men finner att detta ej är lämpligt.

Styrelse och personal

Här hittar information om oss som jobbar eller är engagerade i vår organisation på Hulta Bollebygd Golfklubb. Är du nyfiken på hur du kan bidra i någon av våra kommittéer eller på annat sätt stödja Hulta, tveka inte. Kontakta oss

Sponsor/Företagsgolf

SPELA | SÄLJA | SYNAS | SAMLAS | Vi ser fram emot 2023 och hoppas att ni vill bli en av våra partners. Tillsammans med er skräddarsyr vi ett paket för just ert behov.