Kvinnor

Jag heter Eva och är 56 år,  bor i Härryda kommun och arbetar som speciallärare på Landvetterskolan. Golf har jag spelat sedan tonåren och tycker det fortfarande är lika roligt och utvecklande. Det är för mig en ära att få startar upp damgolfen igen här på HultaBollebygd Gk. Jag ser fram emot att tillsammans med er både unga som äldre skapa gemensamma plattformar och få ökad golfglädje.

Varma Golfhälsningar

Eva Hallagård

Hjärtligt välkomna alla damer på Hulta Bollebygd Golfklubb till en damkväll inför golfsäsong 2024.

Tisdag 16 april kl.18.00

Kvällen inleds med presentation av vår nya ordförande Fredrik, shopansvarig Axel, tränare Christer och jag Eva, ordförande i damkommittén. Därefter äter vi Golfkrogens räksmörgås (Hulta special) inkl. alkoholfri dryck eller ett glas vin eller öl till en kostnad av 149 kr. Under kvällen kommer också lotter att säljas med fina priser. Har du allergier hör av dig till restaurangen.

Syftet med kvällens träff är att vi damer ska lära känna varandra och tillsammans skapa golfglädje men också att Hulta Bollebygd GK har beslutat att en damkommitté ska återinföras på klubben fr.om. i år. För att en damkommitté ska kunna vara verksam behövs det 5–7 kreativa och entusiasmerande personer i kommittén. Är du den personen som vill vara med och utveckla damgolfen på Hulta Bollebygd GK tillsammans med mig är du varmt välkommen att visa ditt intresse under kvällen eller skicka ett mail till mig.

Anmälan: klicka eller copy/paste länken nedan.

Tävling – Hulta Bollebygd Golfklubb (hulta-bollebygdgk.se)

Du kan också anmäla dig till info@hultagk.se skriv namn och golfID.

Med vänliga hälsningar

Eva Hallagård