Kvinnor

Hej alla tjejer!

Jag heter Carina Stenqvist, och jag har fått äran att ansvara för Hultas kvinnor från våren 2023.

Mitt mål är att få igång trevliga och lättsamma aktiviteter för oss kvinnor i klubben. Jag kommer arrangera aktiviteter som passar alla oavsett ålder och nivå på golfspel. Alla är välkomna.

Hej golfdamer på Hulta Bollebygd Golfklubb.

Nu är det snart äntligen dags för golfsäsongen.

Givetvis har Hulta Bollebygd Golfklubb aktiviteter för sina damer, oavsett nivå på spel. Tanken är att vi tillsammans skall utvecklas och ha roligt ihop.

Det här är på gång i år;

Träffas

Information kommer!

Gruppträning

Vi kommer även i år att köra en gruppträning/träna inför golfsäsongen med ”vår egen” golf PRO David.

Upplägget är fyra träningstillfällen måndag 24/4, 8/5, 15/5 och 22/5  kl.17.30-19.00. Pris: 995kr.

Det blir totalt 9 platser. Din anmälan skickar Du till info@hultagk.se och först till kvarn gäller.

Tjejernas onsdagsgolf

På mångas begäran så kommer vi att fortsätta med vår ” tjejernas onsdagsgolf”. Alla kvinnor är välkomna att spela ihop oavsett handicap. Här spelar vi för att ha trevligt ihop och för att ”lyfta” varandra.

Vi startar upp onsdagen den 26 april. Vi träffas vid klubbhuset runt kl.17.30.

Första starttid är kl. 17.52.

Vi kör fram tills den 28 juni sedan efter semester starta vi upp igen den 9 augusti och fram till den 20 sept.

Ingen anmälan krävs för detta. Det är bara att komma.

Följ oss på Facebook– Hulta Bollebygd GK´s sida där kommer allt info med mera synas. Då kan du ta vara på allt info samt skriva kommentarer också!

Må gott och så syns vi snart på Hulta Bollebygd Golfklubb.

Carina Stenqvist

Scroll to top Top