Bli Medlem

Välkommen som medlem hos oss 2024!

Vi har flera olika medlemsformer- vilken passar dig? Vi vill påminna om att friskvårdsbidraget gäller för golf.
Vi har Epassi 2024!

Här kommer lite information om medlems-och spelavgifter för 2024.
OBS! Byte av medlemskategori eller uppsägning för medlemmar måste ske skriftligt till klubben eller via mail till info@hultagk.se senast 31/12

Avgifterna finns nu tillgängliga på mingolf.se där du betalar din årsavgift samt skriver ut kvittounderlag för friskvård.
Medlemsavgifter betalas digitalt på mingolf.se – det skickas inte ut några fakturor.

OBS! betalning av årsavgiften måste ske i två steg eftersom de delas upp till två mottagare.
Medlemsavgift samt spelavgift

Du har möjlighet att teckna avtal med MoreGolf Mastercard om delbetalning. Mer information om delbetalning hittar du på golf.se, sök delbetalning eller moregolf.
Nedan har du länkar till instruktioner för betalning på Min Golf.

Du som tycker att det är besvärligt med något i den nya betallösningen är välkommen att kontakta klubben så hjälper vi dig på bästa sätt oavsett om det är uppdelning av avgiften eller direktbetalning.

Fullvärdig medlem

7 250 KR

Fritt spel på Sisjön och Åsundsholm GK - Fritt spel på World of golfs korthålsbana och övningsområden - Ett bollkort på World of Golf med 600 kronor och 20 procent på köp av bollar därefter. 100kr rabatt på fullgreenfee för dina gäster.
OBS! Du som är 80+ har 50% rabatt på spelavgiften.

Premiummedlem

11 000 KR

Fritt spel på rangen - tre greenfeebiljetter - 500 kronor till restaurangen, därefter VIP-kort - Bagbricka i skinn - Inbjudan till exklusiva premiumkvällar (2st) - Fritt spel på Sisjön och Åsundsholm GK - Fritt spel på World of Golfs korthålsbana - Ett bollkort på World of Golf med 600 kronor och 20 procent rabatt på köp av bollar därefter. 100 kr rabatt på fullgreenfee för dina gäster.

Vardagsmedlem

6 250 kr

Fritt spel på vardagar.

Livstidsmedlemskap
(50+)

150 000 kr

Fritt spel på rangen - Fri Golfbil - fem greenfeebiljetter - 500 kronor till restaurangen, därefter VIP-kort - bagbricka i skinn - Inbjudan till exklusiva premiumkvällar (2st) - Fritt spel på Sisjön och Åsundsholm GK - Fritt spel på World of Golf korthålsbana och övningsområde - Ett bollkort på World of Golf med 600 kronor och 20 procent rabatt på köp av bollar. 100 kr rabatt på fullgreenfee för dina gäster. Medlemskap kan bara tecknas när man fyllt 50 år.

Distansmedlem

595 kr

Du få 50 kr rabatt på ordinarie greenfee på en 18-håls runda samt en greenfeebiljett. Denna medlemsform är endast för seniorer 22+.

Prova på medlem

5495 kr

Prova På medlem (för dig som inte har grönt kort!)
Komplett utbildning för grönt kort och fritt spel på rangen ingår i priset! Fritt spel hela säsongen.

Spelmedlem

5 000 kr

Du betalar 100 kronor vid varje golfrunda - 50 kronor för nio hål eller färre.

Junior

1000 kr under 12 år
2000 kr över 12 år

Alla juniorer som ingår i träningsverksamhet har fria bollar på rangen

Greenfeemedlem

2 500 kr

Du får 100kr rabatt på ord.greenfee för en 18-håls runda.

A2 medlem

4 000 kr

Du som är redan fullvärdigmedlem i en annan SGF klubb har tillgång till denna medlemsform.
Frittspel alla dagar i veckan. Du har inte tillgång till avtalen som ingår i fullvärdigmedlemskap!

A22-25

4 000 kr

Fullvärdigmedlemskap för dig som är i mellan 22-25 år (gälla om man är fulltidsstudent men över 25)
Du har inte tillgång till avtalen som ingår i fullvärdigmedlemskap!

Bli medlem idag. Fyll i formuläret nedan så kontakter vi dig inom kort.