Friday Live den 5 mars

RANGEN ÖPPEN, VINTERSLINGAN STÄNGD!

Kolla filmen-
Veckans golftips – uppställning med ”shuffle” och ”waggle”
Vinnaren av förra veckans tävling- Anders Arvidsson
Text som Anders skrev-
En anläggning som erbjuder en naturskön miljö, årets alla dagar, långt från stress & stadsmiljö.
Ett mycket fint klubbhus, som andas genuin golfmiljö, med dom faciliteter som golfare eftersträvar.
En miljö, som alltid gör att man känner sig välkommen som medlem, och säkert också som gäst.
Banans svårighetsgrad & variation på hålen, där både låg & hög hcp spelare ställs inför utmaningar.
Ett underbart 19:e hål ?? Att få avsluta en dag på Hulta, sittandes på altanen och med solnedgången i väster, få se spelare komma in på 18:e, är ju bara ” Simply the Best”
Klubb och medlemsinfo
1. Digitalt Årsmöte den 11 mars kl.18.30- kallelsen är skickad och inloggnings info samt offentliga dokument finns nu på hemsidan.
2. Restaurangen- Öppnar för dagens lunch den 15 mars
För bokning och info ring Ellinor på 072-0368959
3. Vill du bli medlem? Besök www.hultagk.se och kolla in våra medlemsformer. Från 495kr…
Hulta-Bollebygds GK – Simply the best