Måndagsinlägget den 13 juli

Hur man ska hålla klubban…inte greppa! Kolla filmen! David förklara.

YouTube player

1.Golfveckan är nu över för i år. En stort tack till alla deltagare och en jätte tack till alla sponsorer och tävlingsledare under veckan. Tack såklart också till Sophie och Tobbe med fler som har serverat oss hela denna veckan och levererat kanon mat och dryck från morgon till kväll. Vilken kanon vecka vi har haft tillsammans.
2.Bli medlem 20-21 – Midsommarkampanj! För endast 8.000 kr blir du fullvärdigmedlem för resten av denna säsongen och hela nästa år, samt ett årskort på rangen. Erbjudandet gäller t.o.m. den 31 juli!
Anmälan görs via hemsidan- www.hultagk.se
3.Fototävling!- gäller tills den 30 juli! Ta en riktigt bra foto på nya Hulta och skicka den till mig. Du ska ha tagit bilden själv och äger fotot. Samt överlåter rättigheter att vi få lov att publicera din foto om du vinner tävlingen! Priset är en VIP inbjudan till nästa Premiummedlems kväll här på klubben.
Greenfee 375kr alla dagar alla tider och kanske Sveriges bästa golfrestaurang.
Hulta-Bollebygd Golfklubb-
#svenskgolf#svenskabanor#golfisverige#golfklubb
#golfcourse#golfclub
Corona awareness and open for business!