Bli medlem på Hulta 2023

Fantastisk layout, ny restaurang och reducerade medlemsavgifter för nya medlemmar med upp till 25%!

Letar du efter en trevlig golfklubb med en fantastisk layout, ny krögare och obegränsade förbokningsbara tider? Kolla in Hulta GK! Beläget bara 25 minuter från Göteborg, erbjuder vi reducerade medlemsavgifter med upp till 25% för att välkomna nya medlemmar. Gå med oss idag och bli en del av vår välkomnande gemenskap!

14% RABATT

Nytt medlemskap utan grupprabatt6 250 :-

Anmäl dig innan 1 April och få ett range kort laddat med 500 :-

17% RABATT

Medlemskap för 2 med grupprabatt12 000 :-

Anmäl er innan 1 April och få varsitt range-kort laddat med 500 :-

25% RABATT

Medlemskap för 4 med grupprabatt21 750:-

Anmäl er innan 1 April och få varsitt range-kort laddat med 500 :-

Fördelar

Fokus på finish

Hulta har under 2022 genomgått stora förbättringar med fokus på banans kvalitet och finish. I år fortsätter vi satsningen.

Ny krögare

Restaurangen kommer i år ha utökade öppettider, ny meny och spännande koncept.

Service och tillgänglighet

Bra tillgänglighet till starttider samt obegränsade förbokningsbara tider. En satsning på receptionen med trevlig personal.

Bli medlem

Detta erbjudande gäller för personer som inte varit medlemmar i Hulta under 2022. Kampanjmedlemskapet ger inte tillgång till Hultas samarbetsavtal.

Hulta Bollebygd GK