Köp Golfhäftet – få 200 kr till bollar!

Sitter du och planerar inför sommarens semester och vill inkludera en eller flera golfrundor på resan? Golfhäftet har över 1250 golfbanor där du kan spela golf till halv greenfee – oavsett om du befinner dig på hemmaplan eller på resande fot i Europa. Det gör att du kan spela dubbelt så mycket golf på semestern eller kan lägga dina sparade pengar på en extra fin middag. Gör din golfsäsong ännu bättre med Golfhäftet!

Köper du Golfhäftet 2023 idag får du dessutom ett presentkort på 200 kr att handla för hos Out of Bounds*. På Out of Bounds finns Europas största sortiment av högkvalitativa återvunna golfbollar. Så förutom spel till halv greenfee resten av året, kan du även fylla på förrådet av dina favoritbollar!

Psst! Glöm inte att du stöttar klubben om du köper Golfhäftet via oss! Klicka via länken nedan för beställning eller kom in till oss direkt på klubben.

*Efter din beställning får du ett separat mejl med presentkort, värde 200 kr, hos Out of Bounds.

Länk till ditt webbformulär här! Golfhäftet 2023 – Hulta Bollebygd Golfklubb (hulta-bollebygdgk.se)Golfhäftet beställning