Nu öppnar vi!

Hej alla Hultamedlemmar!
Nu på lördag klockan 09.00 har vi vår traditionella städdag. Styrelsen bjuder in alla som har möjlighet att hjälpa till med den städning som är så viktig för att vi skall kunna öppna banan i bästa tänkbara skick. Vi kommer samlas i anslutning till stora puttinggreenen vid klubbhuset där ni kommer bli tilldelade uppgifter och får låna de redskap som behövs. (Bra om ni kan själva ta med krattor m.m) Ta gärna med egna handskar och kläder för väder.
Vi bjuder på fika under städningen samt lunch efter avslutat arbete, ca 12.30. Ni som har deltagit i städningen får spela banan efter lunch och om vädret tillåter så kommer vi att ha en städtävling för de som önskar delta (9 hål).
Shopen kommer att ha öppet mellan 9 och 15.
Banan öppnas således efter lunch för de som deltagit i städningen samt för övriga medlemmar och gäster på söndag.
Allt för många medlemmar har ännu inte fullgjort sin betalningsskyldighet avseende årets medlemsavgifter. Styrelsen uppmanar alla er som ännu inte betalt att snarast göra det. Bristande betalning innebär att starttid ej kan bokas vare sig på Hulta eller annan klubb. Vi har påbörjat avstängning i GIT och kommer att slutföra det innan lördag.
Ni har säkert också sett att vi har en kampanj ”double your money” beträffande rangen. Ni som kommer på lördag kan som tack för hjälpen få ytterligare 25% på det belopp som ni vill betala. OBSERVERA dock att beloppet måste betalas på städdagen.
Varmt välkomna