Friday live den 27 jan – Viktigt info om drivingrangen!

Friday live den 27 jan!
63 dagar kvar tills första birdie putt!
Landvetter Inomhusgolf erbjuder ALLA oldtimers 65+ 150 kr drop in för hela sällskapet på måndagar om torsdagar mellan 10-14. Kaffe bjuds på och personal på plats 😊
Köp Golfhäftet för 495kr fram tills den 1 feb! Via hemsidan www.hultagk.se under rubrik ”klubben-Golfhäftet 2023”
Gilla och dela, tack!
1. Bli medlem i dag!
Du kan delbetala upp till sex månader!
Glöm inte friskvårdsbidraget!
Vi erbjuder även möjlighet till Epassi!
Årsavgifter 2023 finns att läsa på hemsidan! www.hultagk.se
Fullvärdig medlem på Hulta för 7250kr
Fritt spel på Sisjön och Åsundsholm GK – Fritt spel på World of golfs korthålsbana och övningsområden – Ett bollkort på World of Golf med 600 kronor och 20 procent på köp av bollar därefter. 100kr rabatt på fullgreenfee för dina gäster. OBS! Du som är 80+ har 50% rabatt på spelavgiften.
2. Nytt betalsystem på drivingrangen. Från den 31 jan byta vi från Solokort till Bucket Pros Boost systemet på rangen. Du kan byta ditt gamla kort för en ny på plats på Hulta den 4 feb! David är på plats! Nya priser för rangen finns på hemsidan under ”banan” från den 31 jan.
3. 63 dagar kvar till säsongen! Vinter tips om din ”swing path”
Från 1 nov gäller vinterbanan, hål 1-18, greenfee 150kr alla dagar!
Kansli har telefontider mån-ons-fred kl.10-12, 033-204340
#svenskgolf#svenskabanor#golfisverige#golfklubb