Stöten supererbjudande Omgående!

SNÖSÄKERT ERBJUDANDE
Upptäck Stöten – Sälens bästa skidåkning

Just nu: Ytterligare 10% rabatt på sista minuten-boenden under vecka 7
Passa på att boka! Nu ger vi nämligen dig ytterligare 10% rabatt på alla våra prissänkta sista minuten-boenden under vecka 7. Boka på 0280-75 000.
Nu kan du som medlem på Hulta-Bollebygd Golfklubb boka skidsemester och få hela 30% rabatt på utvalt boende i Stöten. Boka tryggt med vår generösa avbokningsförsäkring. Den ger dig möjlighet att avboka fram till 20 dagar innan ankomst och få pengarna tillbaka. Läs mer om vår förmånliga avbokningsförsäkring här.
Stöten har länge kunnat stoltsera med den bästa skidåkningen Sälenfjällen kan erbjuda. Med ett svårslaget skidsystem och Sälenfjällens högsta fallhöjd på 370 meter, har anläggningen länge varit ett alternativ för alltifrån nybörjare till proffs.
Så här bokar du ditt erbjudande
Du som kund hos Hulta-Bollebygd Golfklubb får nu 30% rabatt på utvalt boende i Stöten. Erbjudandet gäller 2020-2021 för v. 51, v. 2-6, v. 10-12 och v.15 som är våra populära familjeveckor – Junior Weeks. Uppge koden ”Hulta golfklubb” när du ringer och bokar ditt boende på 0280-75 000.
Vi ses i Stöten!
Med reservation för slutförsäljning. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och gäller utvalt boende.