Måndagsinlägget den 20 juli

” The simple golf swing by David Kirkham”

Vad händer på klubben?

1. Nästa tävling- Herrgårdsgolfen den 2 augusti! Greensome – anmäl dig i dag via golf.se
  2. HIO av Denise Vidén och Corinne Vidén (systrar) i samma boll under samma rundan. På hål 3 och hål 17…amazing!
  3. Bli medlem 20-21 – Midsommarkampanj för endast 8.000 kr, blir du fullvärdigmedlem för resten av denna säsongen och hela nästa år, samt ett årskort på rangen. Erbjudandet gäller t.o.m. den 31 juli!
  4. Fototävling!- gäller tills den 30 juli! Ta en riktigt bra foto på nya Hulta och skicka den till mig. Du ska ha tagit bilden själv och äger fotot. Samt överlåter rättigheter att vi få lov att publicera din foto om du vinner tävlingen! Priset är en VIP inbjudan till nästa Premiummedlems kväll här på klubben.

Greenfee 375 kr alla dagar och kanske Sveriges bästa golfrestaurang.
Open every day – early to late…
Hulta-Bollebygds GK – Simply the best
#svenskgolf #svenskabanor #golfisverige #golfklubb #golfcourse #golfclub
Corona awareness and open for business!