Friday Live den 8 maj

1.  I dag är Fanny Sunesson på plats. Det blir spännande att höra vad hon kommer med för idé!
  2. Nu till helgen kör restaurangen i gång med ”Coffee Cab” servering ute på banan! Vi på Hulta golfrestaurang är glada & tacksamma för det fantastiskt fina stöd ni visat & gett oss under dessa tider. Som en självklar del för oss vill vi utöka servicen till er & därför har vi Världspremiär på vår Hulta Coffee Cab lördagen den 9 maj. Vi kommer ihop med allas vår Hickory David Kirkham lägga upp en väl anpassad rutt som kommer trafikeras mellan 11,00 och 14,00. Ett väl anpassat golfsortiment med b la frallor, bullar, kaffe & andra nödvändiga energi tillskott. Betalning sker via swish alt kontant. Kvitto finns i restaurangen. Hultas Coffee Cab, ett självklart val.
  3.  Banstatus. ”Update” om vår fina golfbana.
    Greenfee 375kr alla dagar och kanske Sveriges bästa golfrestaurang.
    Open every day- early to late…
    Hulta-Bollebygds GK- Simply the best
    #svenskgolf #svenskabanor #golfisverige #golfklubb #golfcourse #golfclub
    Corona awareness and open for business!